poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Pomoc dla Aleksandra Zaporoskiego

A teraz coś z trochę innej beczki:

Nie wiem, czy widzieliście ten materiał w TVP:
http://www.wiadomosci.tvp.pl/16337603/cena-zycia

Ja postanowiłem przyłączyć się do tej akcji i pomóc. Może też byście chcieli? Mały chłopiec ma mało czasu, dlatego każda pomoc i udzielona szybko się przyda. Zbiórka jest prowadzona przez Centrum Zdrowia Dziecka. 
Oprócz tego kilka osób utworzyło na Facebooku bazarek, gdzie licytowane są różne przedmioty, a dochód ze sprzedaży wspomoże konto dla małego Olka. Ja też wystawiłem na aukcję jedno z moich nosidełek do piwa. Cena ładnie idzie w górę i mam nadzieję, ze jeszcze urośnie bo całość pójdzie na pomoc dla Olka.

Poniżej list do tej licytacji - może też się przyłączycie?
www.facebook.com/events/1485983888312259/1487360258174622/?notif_t=plan_mall_activity


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz