poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Pergola na róże cz. 2

Dzisiaj udało się przetransportować pergolę do klienta i pomimo niemiłosiernego upału zamontować na miejscu docelowym.
Ale zanim do tego doszło to ostatnie kilka dni spędziłem na przygotowaniu całości. Obróbka mechaniczna i impregnacja. Zmontowałem nogi z poprzeczkami, następnie zamontowałem w obu zestawach nóg kratkę pergoli. Łukowe przęsło zrobiłem z 2 łuków oraz 5 poprzeczek.
Po zmontowaniu tych sekcji wszystko zostało pomalowane dwukrotnie białą farba akrylową.


Dzisiaj przewiozłem w sekcjach na miejsce docelowe i osadziłem nogi na wbitych w ziemię kotwach. Po zamontowaniu przęsła łukowego, przytwierdziłem łuki do nóg na połączenia kołkowe. W oczekiwaniu na wyschniecie kleju zrobiłem kilka zdjęć:



Następnie splanowałem kołki na równo z powierzchnią nóg i przemalowałem miejsca połączeń farbą akrylową. Teraz tylko trzeba czekać na róże i mam nadzieję, ze w przyszłym sezonie pergola będzie wyglądać naprawdę ładnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz